سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

پیش‌بینی بانک استاندارد چارترد: بیت کوین تا پایان ۲۰۲۵ به ۲۰۰ هزار دلار می‌رسد

پیش‌بینی بانک استاندارد چارترد: بیت کوین تا پایان ۲۰۲۵ به ۲۰۰ هزار دلار می‌رسد

غول بانکی استاندارد چارترد (Standard Chartered) پیش‌بینی کرده است که قیمت بیت کوین تا پایان امسال به ۱۵۰ هزار دلار و تا پایان سال ۲۰۲۵ به ۲۰۰ هزار دلار خواهد رسید. جف کندریک، مدیر بخش تحقیقات دارایی‌های دیجیتال این بانک که پیش از تأیید ETF های بیت کوین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار پیش‌بینی جاه طلبانه‌ای درباره افزایش چهار برابری قیمت بیت کوین مطرح کرده بود، در مصاحبه خود با بلومبرگ بار دیگر بر این پیش‌بینی صعودی تأکید کرد.

کندریک پیش‌بینی خود را بر اساس رشد تاریخی بازار طلا پس از معرفی ETF های طلا در آمریکا انجام داده است. او معتقد است اگر بازار ETF ارزهای دیجیتال به بلوغ برسد و رشد کند، مسیر مشابهی برای بیت کوین نیز رخ خواهد داد.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

پنج + نوزده =

طراحی ربات سفارشی