سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

تغییرات توکنومیک اینجکتیو با هدف کاهش تورم

تغییرات توکنومیک اینجکتیو با هدف کاهش تورم

جامعه اینجکتیو تغییرات تحول‌آفرینی را در توکنومیک این پروژه تصویب کرد و سیستم اینجکتیو ۳.۰ را راه‌اندازی نمود. این بازنگری، مکانیک ضرب توکن INJ را اصلاح کرده و ویژگی‌هایی را معرفی می‌کند که هدف آن تبدیل INJ به یکی از دارایی‌ها با بیشترین کاهش تورم در دنیای ارزهای دیجیتال است.
این به‌روزرسانی، مکانیزم ضرب توکن INJ را تنظیم کرده و محدوده پایین و بالای آن را به ترتیب ۴ درصد و ۷ درصد تعیین می‌کند. همچنین پارامتر تغییر نرخ تورم را به‌طور قابل‌توجهی از ۰.۱ به ۰.۵ افزایش می‌دهد. به گفته تحلیل‌گران، علی‌رغم کاهش ۵۰ درصدی از بالاترین قیمت تاریخی خود، رفتار فعلی بازار INJ نشان‌دهنده احتمال بازگشت صعودی است و در صورت عبور از سطح مقاومت بحرانی، امکان افزایش ۴۵ درصدی قیمت وجود دارد.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

شانزده + یازده =

طراحی ربات سفارشی